Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeTakie ustrojstwa powinny kosztować max 15K, a nie >20k.
OdpowiedzTo prawda, zwłaszcza, że mają być to motocykle budżetowe. Np honda wykorzystuje te same komponenty do kilku motocykli (silnik, prosty stalowy wahacz,zestaw wskaźnikowy, zawieszenie bla bla bla) pomysł świetny i obniża koszty produkcji. Od motocykla małolitrażowego dysponującego mocą 20-40KM nie oczekuję quickshiftera, shiftlight'u, regulacji zawieszenia we wszystkie strony, regulowanych klamek i fikuśnego monowahacza z 'amelinum'...ale widelcem USD bym nie pogardził :P brakuje jeszcze różnorodności w tej oszczędnościowej kategorii pojemnościowej. Mamy małe przecinaki, popierdółki do miasta... mi brakuje jeszcze czegoś bardzo uniwersalnego typu Versys, er6f lub g650gs mieszczące się w widełkach 15-20 tyś.
Odpowiedz